
3 kroki, aby wykonać import kontaktów do systemu Funnela
W celu ułatwienia działań na samym początku zastanów się do jakiej grupy przydzielisz zaimportowane kontakty. Może warto zdefiniować nową grupę klientów? Kategorie mogą być różne w zależności od lokalizacji klientów albo branży w której pracują. Jeżeli zdecydujesz się na stworzenie nowej grupy, ważne jest byś utworzył ją przed zaimportowaniem kontaktów.
Swoją dotychczasową bazę kontaktów możecie zaimportować do systemu Funnela jeżeli posiadacie pliki w formacie CSV.
Co to są pliki CSV?
Proszę się nie obawiać jeżeli nie znacie powyższego skrótu. Pliki CSV z ang. Comma Separated Values to po prostu wartości rozdzielone przecinkiem np. arkusze kalkulacyjne z Excela.
KROK 1
Wchodzimy w ustawienia programu a następnie wybieramy ikonę Import kontaktów z CSV.
KROK 2
Kiedy jesteśmy już w zakładce Import kontaktów CSV, wybieramy plik z którego chcemy importować naszą bazę. W tym kroku również wybieramy kodowanie pliku oraz ilość linii, które stanowią nagłówek. Należy wskazać grupę docelową do której zaimportowane mają być kontakty.
KROK 3
W ostatnim kroku Funnela rozpoznaje typy kolumn w zaimportowanych plikach. Twoje dane zostaną przydzielone do odpowiednich pól. Jednak ostateczny wybór należy do Ciebie, możesz zawsze zmienić zaproponowane pola.
Po wybraniu ” Zakończ import” dane zostaną zapisane w systemie.
Comments open