Bądź na bieżąco w sprawach Twoich klientów


Moduł kontakty zawiera w sobie wszystkie niezbędne funkcje do stworzenia obrazu klienta. Standardowe informacje takie jak NIP, Pesel itp przydadzą się do wygenerowania faktur. Prosty CRM pozwoli również na dodanie notatek o kontrahencie oraz załączenie dowolnego formatu pliku do kontaktu. Zgromadzone informacje można skutecznie wykorzystać do budowania relacji z klientem czy też w transakcjach biznesowych.

prosty CRM

Prosty CRM gromadzi wszystkie informacje o Twoich działaniach z klientem  w jednym miejscu. Funnela zawiera w sobie prosty i funkcjonalny CRM, który praktycznie nie wymaga nauki. Kiedy zadzwoni klient, jeden rzut oka na  dziennik zdarzeń wystarczy, abyś wiedział jak przeprowadzić rozmowę.

Intuicyjne zarządzanie kontaktami w systemie Funnela 

Kontakty można dowolnie personalizować- dodawać ważne pliki, przeglądać listę powiązanych wydarzeń, zadań faktur oraz sprzedaży. Dzięki temu pracownicy mogą skutecznie zarządzać bazą klientów i efektywnie wykorzystywać zgromadzone w niej informacje do podniesienia jakości obsługi klientów.

Główne zalety:


Import danych

obecną listę swoich klientów mogą Państwo w prosty sposób zaimportować do systemu Funnela,

Dziennik zdarzeń

to pełna historia kontaktów z klientem. Szybki podgląd poprzednich maili i transakcji może ułatwić  niespodziewaną rozmowę z klientem ,

Definiowalne pola w karcie klienta

każdy klient jest wyjątkowy dlatego zapisuj dowolne informacje o kontrahencie, które mogą się przydać w przyszłych transakcjach ,

Filtry oraz wyszukiwarka

błyskawicznie wyszukasz niezbędne informacje o kontrahencie,

Załączanie plików

dołącz dowolne formaty plików pod kartę klienta,

Zadania

przypisuj bezpośrednio do kontaktu określone zadania do wykonania przez pracownika, bądź też cały zespół,

Wydarzenia

dzięki tej funkcji nigdy nie zapomnisz o spotkaniach związanym z kontrahentem. Wszystkie wydarzenia będą widoczne w module kalendarz,

Grupy kontaktów

twórz grupy sprzedażowe i przypisuj do nich  klientów według uznania.