Mobilny CRM - nieograniczony dostęp do Twoich danych!
Mobilny CRM to dostęp do wszystkich danych zgromadzonych w naszym systemie z poziomu telefonu komórkowego lub innego urządzenia mobilnego. Uzyskujecie więc Państwo nieograniczony dostęp do swoich danych bez konieczności korzystania z komputera w siedzibie firmy. W efekcie – mobilne korzystanie z bazy klientów, menedżera sprzedaży i innych modułów naszego systemu CRM jest możliwe z dowolnego miejsca na Świecie.

Mobilny CRM – dostęp do danych w każdym momencie
Każdy z Państwa pracowników może realizować powierzone mu zadania niezależnie od tego gdzie w danej chwili się znajduje. Wyjazd w teren nie stanowi już problemu. Pracownicy bez problemu mogą przed spotkaniem przejrzeć historie transakcji klienta. Natomiast kadra zarządzająca uzyskuje możliwość stałego śledzednia postępów w realizacji bieżącego zlecenia lub projektu.
Mobilny CRM to obecnie jeden z podstawowych fundamentów każdego przedsiębiorstwa, które chce dostosować swoje działania z zakresu zarządzania relacjami z klientem do panujących wymogów rynkowych. Dzięki wersji mobilnej, system CRM jest jeszcze efektywniejszym narzędziem w rękach osób, które wiedzą jaki cel chcą osiągnąć.
Zabezpiecz się przed awarią
Dostęp mobilny do naszej usługi pełni formę zabezpieczenia przed ewentualną awarią Internetu, która może mieć miejsce w siedzibie firmy. Macie więc Państwo pewność, że nawet w takim wypadku nie utracicie możliwości korzystania z aplikacji Funnela.
Główne zalety:
Dostęp do wszystkich danych
zarówno odczyt jak i zapis danych nie stanowi problemu na urządzeniach mobilnych,
Aplikacja w technologii www
mobilny CRM działa na nowoczesnych modelach telefonów i smartphone’ów.
Prosty interfejs
aplikacja posiada intuicyjny interfejs, który ułatwi nawigację po koncie użytkownika,
Zoptymalizowana pod łącze GSM
niezależnie jaki transfer danych posiadasz. Aplikacja działa sprawnie nawet przy wolnym transferze danych,
Zabezpieczenie przed awarią
skutki awarii łącza internetowego w Państwa firmie nie będą, aż tak dotkliwe. Wystarczy zalogować się z urządzenia mobilnego, aby mieć dostęp do systemu CRM.