BEZPIECZEŃSTWO
1. Czy moje dane są bezpieczne?
Zdajemy sobie sprawę jak cenne są dane naszych klientów i poważnie podchodzimy do tematu bezpieczeństwa.
- codziennie wykonujemy kopię zapasową danych naszych klientów oraz wykonujemy regularne próby odtworzeniowe
- wszystkie hasła użytkowników są zaszyfrowane w bazie danych – w razie wycieku danych są bezużyteczne dla osób trzecich
- hasła użytkowników są kodowane jednokierunkową funkcją skrótu z użyciem tzw. „soli”, co powoduje, że odczytanie ich ani nawet łamanie za pomocą tzw. tablic tęczowych jest praktycznie niemożliwe
- hasła do zewnętrznych kont pocztowych są szyfrowane bezpiecznym algorytmem
- każdy klient posiada oddzielną, prywatną bazę danych – nie ma możliwości „wycieku” danych pomiędzy bazami danych różnych klientów
- tylko jedna osoba w naszej firmie zna hasło do baz danych oraz serwera – nie ma możliwości aby ta informacja wydostała się poza firmę.
Dodatkowo, płatne konta pozwalają łączyć się przy użyciu protokołu SSL – czyli bezpiecznego protokołu komunikacji w sposób podobny jak banki oraz płatności online.
2. Co oznacza ” zwiększone bezpieczeństwo”?
Opcja ta oznacza możliwość pracy z aplikacją korzystając z szyfrowanego, bezpiecznego połączenia SSL. Konto bezpłatne łączy się z naszym serwerem standardowym, nieszyfrowanym połączeniem internetowym.

3. Jak korzystać z aplikacji za pośrednictwem bezpiecznego połączenia SSL?
Aby korzystać z Funneli za pośrednictwem bezpiecznego połączenia SSL należy przed logowaniem zaznaczyć wybrać opcję „Użyj bezpiecznego połączenia SSL”.

MASZ PYTANIA?
Jeżeli powyższe wskazówki nie rozwiązały Twojego problemu, skontaktuj się z nami!