SPRZEDAŻ


1. Do czego służy moduł sprzedaż?

Moduł “Sprzedaż” umożliwia osobom z niego korzystającym efektywne i sprawne zarządzanie poszczególnymi etapami sprzedaży w swojej firmie. Posiada on szereg funkcjonalności, które wydatnie wpływają na komfort pracy – możliwość kategoryzacji grup sprzedażowych oraz etapów, na których znajdują się poszczególne projekty sprzedaży. Istnieje również możliwość załączania plików (dokumentów) pod kartę odpowiedniego klienta. Reasumując: moduł Sprzedaż oferuje pełną kontrolę nad procesem sprzedaży z uwzględnieniem łatwości w odnajdywaniu i grupowaniu informacji.

2. Czy istnieje możliwość modyfikacji etapów sprzedaży?

Można dowolnie zmieniać nazwy wszystkich etapów, dodawać i usuwać nowe etapy oraz zmieniać ich kolejność – za wyjątkiem etapu pierwszego („Lead”) oraz dwóch ostatnich („Zrealizowano” oraz „Nie zrealizowano”). Zmian tych można dokonywać w menu „Ustawienia” -> „Etapy sprzedaży”.

3. Jak zmienić etap, na którym obecnie znajduje się dana sprzedaż?

W tym celu należy wejść w zakładkę „Sprzedaż” i odszukać sprzedaż, którą chcemy edytować. W okienku po prawej będziemy mogli szybko zmienić etap, na którym obecnie sprzedaż się znajduję. Jeśli chcemy edytować więcej szczegółow należy kliknąć przycisk „Edytuj”. W okienku, które się wyświetli możemy zmienić etap, kontrahenta, wartość sprzedaży, grupę, osobę odpowiedzialną oraz dodać/zmienić opis.

sprzedaz

MASZ PYTANIA?

Jeżeli powyższe wskazówki nie rozwiązały Twojego problemu, skontaktuj się z nami!