Zalety mobilnego systemu CRM

mobilny CRM

Uzyskanie dostępu do wszystkich danych Twojej firmy z poziomu telefonu komórkowego lub innego urządzenia mobilnego jest już możliwe. Wystarczy skorzystać z prostego systemu CRM.

 

# 1. Łatwy dostęp

 

Klikasz-> Patrzysz-> Wiesz co masz robić!
Każdy z Państwa pracowników może realizować powierzone mu zadania niezależnie od tego gdzie się znajduje. Wystarczy tylko urządzenie z dostępem do Internetu. Zyskuje również kadra zarządzająca, która ma możliwość stałego śledzenia postępów w realizacji danego zlecenia lub projektu. Zdawanie raportów telefonicznych staje się zbędne. Wszystkie informacje z przeprowadzanych działań można umieścić na platformie. Mobilny CRM to praktyczna aplikacja zapewniająca niezbędne narzędzia do optymalizacji wyników firmy. Niezależnie czy korzysta się z niego w biurze czy też na delegacji.

 


 

# 2. Prosto

 

System Funnela – prosty CRM cechuje się intuicyjnym interfejsem i łatwą obsługą. Nie jest przytłoczony zbędnymi nakładkami, które utrudniają jego użytkowanie. Dzięki temu, że nie jest to program do pilotażu statku kosmicznego nawet osoba, która do tej pory nie miała styczności z systemem CRM, bez najmniejszych problemów poradzi sobie z jego obsługą. Koniec z tygodniowymi szkoleniami pracowników i grubymi segregatorami instrukcji. Prosty CRM pozwala zaoszczędzić środki finansowe, które w przypadku rozbudowanego systemu CRM trzeba było by poświęcić na szkolenia pracowników.

 

prosty CRM


# 3. Efektywnie

 

Wdrożenie nowego podejścia w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem pozwala na integracje działań przedsiębiorstwa w zakresie sprzedaży. Uzyskanie niezbędnej do tego wiedzy z otoczenia organizacji jest kluczem do sukcesu. „Wiedza to potęga”, jak mawiał Francis Bacon. Informacje na temat Państwa klientów oraz ich oczekiwań to punkt wyjścia do dalszego efektywniejszego zarządzania własnym przedsiębiorstwem. W czasach, w których rynek jest przesycony produktami warto wyróżnić swoją firmę na dostarczaniu klientom wysokiej jakości usług.

 


 

# 4. Kompleksowo

 

Prosty CRM to element strategii działania nowoczesnego przedsiębiorstwa. Wyposażony jest w 12 narzędzi ułatwiających kompleksową działalność Twojej firmy.
Przykładowe moduły dostępne w prostym CRM:

 

  •  Kontakty – Umożliwiają łatwe zarządzanie informacjami o klientach. Kiedy dzwoni klient, jeden rzut oka wystarczy, aby wiedzieli Państwo jak poprowadzić rozmowę.

 

  • Raporty – Umożliwiają dokonanie analizy najważniejszych aspektów Państwa działalności w formie czytelnych wykresów. Otrzymujecie Państwo również dostęp do zestawienia pracowników z największą liczbą wykonanych zadań.

 

  • Poczta – Cała komunikacja z Państwa klientami znajduje się w jednym miejscu. Masowa wysyłka poczty pomoże dotrzeć z ofertą do wszystkich zainteresowanych, a gotowe szablony wiadomości pozwolą Państwu zaoszczędzić czas.

 

  • Kalendarze – W naszym kalendarzu miejsca do notatek nigdy nie zabraknie. Współdzielenie wydarzeń z zespołem ułatwi komunikację, a co najważniejsze nie musisz pamiętać o spakowaniu go do torby.

 

  • Zadania –Deleguj zadania współpracownikom. Wyznaczaj terminy poszczególnych planów. Użytkownicy z  odpowiednimi uprawnieniami mogą śledzić stan realizacji wybranych zadań zespołu.

 


 

5. Wydajnie

 

Komunikacja wewnątrz firmy, jest dziś kluczowym elementem funkcjonowania dobrego przedsiębiorstwa. Nie można jej zaniedbywać, lecz systematycznie informować pracowników o tym, co dzieje się lub co ma się dziać w ich miejscu pracy. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej pozwoli uniknąć wielu rozczarowań, a przy okazji pozytywnie wpłynie na wydajność firmy oraz zaangażowanie pracowników w projekty.

 

 

Dlaczego warto zainwestować w Funnela – prosty CRM?

Pamiętaj zadowolony klient to zysk- spraw, żeby chciał do Ciebie wrócić! Na pewno warto wypróbować Funnela CRM , żeby sprawdzić jak zmieni się przepływ informacji między zespołem. Nie dajmy się jednak zwieść, że natychmiast po uruchomieniu zwiększą się dochody firmy. Budowanie relacji z klientem to długofalowy proces. By działania były skuteczne, warto mieć takie narzędzie jak Funnela, które zwiększy reakcję pracowników na potrzeby klienta.

milena

Ten wpis ma 0 komentarzy

Comments open

Zostaw komentarz