OGÓLNE


1. Jaki system operacyjny jest wymagany?

Dowolny. Funnela jest aplikacją, której używa się korzystając z przeglądarki internetowej. Bez znaczenia czy będzie to system Windows, Linux czy Mac OS.

2. Jakie przeglądarki współpracują z Funnelą?

Poniżej znajduje się tabela przeglądarek, z którymi współpracuje Funnela.

Dowolny. Funnela jest aplikacją, której używa się korzystając z przeglądarki internetowej. Bez znaczenia czy będzie to system Windows, Linux czy Mac OS.

3. Czy aplikacja znajduje się na moim serwerze firmowym czy na Waszych?

Aplikacja znajduje się na naszym serwerze i jest udostępniania jako usługa (tzw. SaaS – ang. Software as a Service). Zwalnia to klienta od konieczności dbania o infrastrukturę techniczną, umożliwia rozłożenie kosztów oraz daje gwarancję korzystania zawsze z aktualnej wersji oprogramowania bez konieczności własnoręcznego instalowania poprawek czy update’ów.

4. Zapomniałem hasła - jak je odzyskać?

Hasło można odzyskać na korzystając z przycisku „Zapomniałeś hasła?” znajdującego się na stronie logowania. Po wybraniu przycisku pojawią się dalsze instrukcje.

5. Dostaję komunikat ``wszystkie licencje są w użyciu``

Komunikat ten oznacza, że w systemie jest już zalogowanych tylu użytkowników, ilu przewiduje wybrany plan taryfowy. Aby zalogować do systemu większą liczbę użytkowników, należy w panelu klienta zmienić odpowiednio plan taryfowy korzystając z opcji „Mój plan”.

6. Jakie są akceptowalne formy płatności?

  • Przelew – na początku każdego okresu rozliczeniowgo wystawiona zostanie faktura VAT z 14 dniowym terminem płatności. Fakturę należy opłacić na podany na niej, indywidualny numer raczunku bankowego.

 

  • Subskrypcja PayPal – środki będą pobierane automatycznie z Twojego konta PayPal na początku każdego okresu rozliczeniowego. Natychmiast po pobraniu środków wystawiana będzie faktura.

7. Jak zgłaszać błędy w działaniu usługi?

Napisz do nas e-mail na adres  z pełnym opisiem problemu. Opis powinien zawierać:

  • Nazwę konta i nazwę użytkownika usługi
  • Pełne informacje dotyczące używanej przeglądarki internetowej i systemu operacyjnego: producent i wersja
  • Przybliżony czas wystąpienia problemu
  • Możliwie dokładny opis czynności, które doprowadziły do wystąpienia błędu
  • Opis błędu w jednej z poniższych form:
    • Dokładna treść komunikatu błędu, który wystąpił
    • Dokładny opis spodziewanego działania aplikacji, które nie miało miejsca
    • Dokładny opis zachowania aplikacji, które nie powinno mieć miejsca

    Mile widziane jest uzupełnienie opisu zrzutami ekranu lub filmem wideo.

8. Jak zrezygnować z usługi?

Aby zrezygnować z usługi musisz usunąć konto. Konto można usunąć w Panelu Klienta (skutek natychmiastowy) lub wysyłając pismo na nasz adres korespondencyjny (konto zostanie usunięte w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas Twojego pisma).

9. Jak działa 30 dniowy okres próbny?

Jeśli zrezygnujesz z usługi w ciągu 30 dni od założenia konta, nie zostanie pobrana żadna opłata.W ciągu tego czasu możesz zrezygnować z usługi bez podania przyczyny. Nie naliczamy żadnych dodatkowych opłat za rezygnację z usługi.

10. Czy mogę w dowolnej chwili zrezygnować z usługi?

Tak. Rezygnacja jest bezpłatna i możesz z niej skorzystać w dowolnym momencie.

11. Czy mogę w dowolnej chwili zmienić plan na inny?

Tak. W każdej chwili możesz zmienić swój plan na inny bez dodatkowych opłat. Zmiana planu powoduje skrócenie aktualnego okresu rozliczeniowego. Do poprzedniej faktury zostanie wystawiona odpowiednia korekta.

12. W jaki sposób naliczane są płatności?

Płatności są naliczane za każdy rozpoczęty okres rozliczeniowy (standardowo miesięczny, ale możemy przygotować dla Ciebie inny) korzystania z aplikacji. Nie musisz deklarować długoterminowego okresu, w którym planujesz korzystać z Funneli. Jeśli zrezygnujesz w dowolnym momencie po upływie 30 dni, zapłacisz tylko za aktualny miesiąc rozliczeniowy i nigdy więcej.

13. W jaki sposób mogę zapłacić?

Za usługę możesz zapłacić zarówno klasycznym przelewem, jak i korzystając z systemu PayPal. Sposób płatności możesz wybrać podczas wybierania planu taryfowego.

pplog
14. Czy można wykonać eksport danych?

Mamy świadomość jak cenne są dane wprowadzane do Funneli. Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, którzy pomimo stosowanych przez nas zabezpieczeń chcą dodatkowo zarchiwizować dane na namacalnym nośniku i bezpiecznie zdeponować go w sejfie. Aktualnie dostępny jest eksport z modułów: Kontakty, Kalendarz, Sprzedaż i Zadania. Dane można pobrać w dwóch formatach: CSV i JSON.

  • Format CSV jest przyjaźniejszy dla użytkownika – plik można otworzyć np. arkuszem kalkulacyjnym (np. OpenOffice firmy Oracle), lecz z powodu jego nieskomplikowanej budowy nie wszystkie dane mogą się w nim znaleźć. Funnela zapisuje pliki CSV z użyciem kodowania UTF8, znakiem rozdzielającym jest przecinek.
  • Format JSON (ang. JavaScript Object Notation) jest formatem bardziej skomplikowanym. Wykorzystanie zawartych w nim danych może wymagać wiedzy programistycznej. Złożoność tego formatu umożliwia jednak wyeksportowanie wszystkich danych z danego modułu. Funnela zapisuje pliki JSON z użyciem kodowania UTF8.

Eksport dostępny jest w ustawieniach. Do skorzystania z opisanych funkcji konieczne jest posiadanie uprawnień administratora. Eksport poczty, ze względu na czas procesu i rozmiar plików wynikowych, możemy wykonać na Państwa zamówienie.

15. Czy każdy użytkownik w obrębie firmy ma swój login i hasło?

Tak. Każdy z użytkowników ma swój login i hasło w ramach jednego konta firmy. Nazwa konta firmy znajduje się w adresie przed .funnela.net (xxx.funnela.net)

16. Obrazki otwierane w e-mailu odebranym w Funneli są gorszej jakości.

Jeśli korzystasz z Funneli za pośrednictwem łącza internetu mobilnego może się zdarzyć, że wyświetlana grafika będzie gorszej jakości. Dzieje się tak ponieważ wielu operatorów modyfikuje przesyłane obrazy w celu zmniejszenia transferu danych. Rozwiązaniem problemu jest korzystanie z połączenia szyfrowanego.

17. W jaki sposób mogę zmienić obecnie używany plan na inny?

Zmiany aktualnie używanego planu można dokonać w zakładce Panel Klienta, dostępnego pod adresem: Panel Klienta systemu Funnela CRM. Po zalogowaniu należy przejść do zakładki Mój Plan i tam dokonać stosownej zmiany. Do Panelu klienta można również dostać się bezpośrednio z pozycji systemu Funnela – w prawym górnym rogu wystarczy kliknąć zakładkę „panel klienta”. Użytkownik automatycznie zostanie przekierowany na stronę opisaną wyżej.

plan

MASZ PYTANIA?

Jeżeli powyższe wskazówki nie rozwiązały Twojego problemu, skontaktuj się z nami!